2000 نفر از فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي يزد در هشتمين جشن فارغ التحصيلي گردهم آمدند

یزدفردا "هشتمین مراسم بزرگداشت دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه؛ در ابتدای مراسم جشن فارغ التحصیلی 2000 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد که در پنج شنبه پنجم آبان ماه برگزار گردید دکتر مسلمین رئیس دانشگاه ضمن تبریک این جشن به دانشجویان و آرزوی موفقیت بیشتر آنان در تمام عرصه های زندگی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پنجم دی ماه سال 61 با هدیه پر برکت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مبلغ 200000 ریال شروع به فعالیت کرد و اکنون که نزدیک به 27 سال از عمر آن می گذرد توانسته در جنبه های آموزشی، پژوهشی، عمرانی، ورزشی و ... افتخارات زیادی کسب نماید.
 وی افزود : این واحد دانشگاهی هم اکنون در 60 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی، 8 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 2 رشته و گرایش در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد و مایه خرسندی است که در یک سال گذشته موفق به چاپ بیش از 50 مقاله ISI شده است. دکتر مسلمین با قرائت پیام دکتر جاسبی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی که برای این مراسم ارسال شده بود به سخنانش خاتمه داد.
در ادامه دکتر المدرسی معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل و تشکر از عوامل برگزاری این جشن آرزوی سعادت و شادمانی در سایه حق تعالی برای دانشجویان نمود.
 از جمله سخنرانان این مراسم مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق بود که در سخنانش زمان دانشجویی را به عنوان یکی از بهترین و مهمترین دوران زندگی انسان برشمرد و گفت: شما عزیزان توانسته اید آن دوران را با موفقیت به پایان برسانید و امیدوارم بتوانید با علم آموخته شده به نظام خدمت کنید.
دکتر شاه حسینی دکتری مدیریت و برنامه ریزی، دو لیسانس مهندسی مکانیک و مترجمی زبان انگلیسی، نویسنده 5 کتاب در زمینه کارآفرینی سخنران ویژه مراسم بود که با توصیف شرح زندگی خود از زمان دیپلم با پایین ترین معدل، چگونه راه پیدا کردنش به دانشگاه و اکنون که به این درجه موفقیت رسیده دانشجویان را به اعتماد به نفس و اینکه خواستن توانستن است راهنمایی نمود.
در پایان اجرای موسیقی و تقدیر از دانشجوی برتر کشوری، تیم رباتیک دانشگاه، مدیرگروهها و ممتازین تمام رشته ها از دیگر برنامه های این جشن به شمار می رفت که با حضور دکتر سلطانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی یزد و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه انجام گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا